"Selepas 7 Bulan Aku Pulang Kerumah, Anak No3 Aku Meninggal" Sejak itu aku tidak mampu lagi ketawa, dunia aku masa tu gelap gelita


Foto sekadar hiasan

Kisah nya bermula tahun 2010…masa tu aku bru kahwin dgn suami aku…so aku bhgia la sgt sb aku dpat seorg suami yg pnyayang…tp hnya smntara..krna 6 bulan slpas kahwin suami aku curang…Aku ingat kan suami mngadap fon 24 jam sb tgok crta porno sb hobi suami aku stiap masa akn tgok crta porno…dan aku biar kan walaupn hti aku sakit dan kecewa bila dpt suami yg suka tgok porno…so aku tpaksa diam dan biar kan..

Tapi malam tu aku trgerak hati utk rampas fon suami aku…alangkah trkejut nya aku bila aku dapat thu suami aku tgh wasup dgn prmpuan lain dan mebahasa kn dri nya umi dan suami aku abh..mlm tu aku pecah kan fon suami aku dan aku kmas kain bju aku nk kluar dri umah tu..tp suami aku mryu dan pgang kaki aku ..dan die bjnji xulg lagi pbuatan dia…so aku pun mglah dan aku maaf kan suami ku..dan lpas tu kami hdup bhgia…shgga lah tahun 2015..masatu aku lam pantang dkat ank no 3 kantoi lagi yg suami aku curang…bila dah kantoi dia mgaku dan cakap nk kahwin dgan prmpuan tu…so aku mgmok tp suami aku dah xpedulikan aku..

Bila blik umah dia akn ckap aku busuk aku bau taik…tapi aku sabar…krja umah semua aku buat sdri walaupn aku bru 20 hri bsalin…hrtu suami aku cakap dia mtk izin aku izin kan dia kahwin jgak dgn prnpuan tu aku rsa dunia gelap sangat masa tu…tp aku tetap buat kuat ..adik bradik aku sampai xdapt kesan yg aku tgh d landa badai stunami…tp ptg tu semasa aku tgh msak dkat ank sulung aku dan ank aku yg no dua ..tibaa2 aku pengsan kepla aku bertiarap d dlam tandas so ank sulung aku mngis mnjerit pgil papa dia yg tgh leka bergayut dgn awek dia lam bilik..suami aku kluar dan bwak aku pgi hospital…

Tapi suami aku lgsung xmtak maaf dan xrsa brsalah…so…aku d benar kan pulg ke rumah..mlm tu suami ckp lg yg dia nk khwin..so aku ckp aku xrela d madu..so suami aku halau aku kluar dri rumah..kul 2 pg aku klua bwak semua ank2 aku dan bby aku yg lam usia 21 hri masa tu dgn luka bsalin xsembuh lg aku kuat kan dri utk bjlan sambil dkung bby dan pinpin tgn ank aku yg brbrusia setahun lbih..aku bermlam drumah kakak aku..so esokkan hri aku kluar dri umh kakak aku dan bwak ank2 aku pergi johor mnaiki krta api dri kedah hga johor…aku tumpang umah kakak aku yg sorg lgi…so sblan aku kt stu suami merayu mtak maaf dan utk kli kdua aku maaf kan lg suami aku…

7 bulan aku blik umh aku, akhirnya Ank aku yg no 3 mningal dunia sebb sakit.. mulai haritu aku mnjadi murung dan aku tidak mampu untuk ketawa lagi…dunia aku msa tu gelap gelita…stelah 3 bulan brlalu aku d sah kan mngdung…dan thun 2017 aku lahir kan ank aku yg no 4..tp slpas pantang lagi dasyat dan lagi sadis perbuatan suami aku…stelah aku dpt thu suami aku ce in hotel dgn prmpuan lain aku sgkakn die bz kje rupanya bz shoping dgn betina tu…dan xblik rumah blik pun 2.3 jam pastu kluar sb g tido nga betina tu…sb aku dapat thu kcurangan dia kali ke 3 ni.masa tu aku pjam fon suami utk wsaap kakak aku..

Tiba2 msuk chat dri betina tu…ayat nya..awk dh sampai ke..kunci hotel awk buat blik ke??.sy trus trduduk..dan saya soal suami mlm tu suami ngaku yg dia dh trlanjur 3.4 kli ..so aku call betina tu utk dpat kpastian..betina tu cakp bru knal sbulan tp dia xde rumah so suami aku tlg ce in kan hotel utk dia slama smnggu makn mnum semua suami aku uruskan..alangkah hncur brrkecai hati aku seorg istri…

Apabila aku dan ank2 di biarkan kebulur tapi dia cukup kan kperluan btina yg xde ikatan ape2 dgn dia..so mlm tu aku mngis sekuat hti sb aku btul2 xsangka dgn tiada nya arwah tp suami aku boleh lg pergi berzina..ya Allah..masa tu aku btul2 dh xkuat..aku dh xpikir ape dah..aku bwak ank2 aku …msa tu yg bngsu umur sbulan..aku dreve dri kedah hgga ke shah alam umh mak aku..so aku tukar no fon dan block suami aku..

7 bulan aku hilg kan dri akhirnya suami aku dtg shah alam mngis mryu utk aku kmbli pda dia semula…aku pun xfahm dgn dri aku aku masih lg maaf kn dia dan masih lg trma dia..saat tu suami aku brtaubat dan solat 5 waktu tampa gagal hri2 ke masjid mngji alqur an…besedekah…dan pergi ko pondok d tahfiz utk mnuntut ilmu agama…tp aku tetap xdpat lupakan ape yg suami aku buat…

Suami aku skrg sllu mngis sb dia rsa bslah bdosa dgn ape yg dia buat pd aku…dan die ckp die redho sb aku trma dia kerana ank2 aku…tp layanan aku dah x semanis dlu lgi…skrg aku rsa bila tgok muka suami aku aku akn mngis..dn sgala ape yg dia buat pda aku masih segar dlm ingatan aku..Ya Allah aku rsa memang dh xkuat utk mnharungi hati aku yg dah remuk hncur ni…cuma aku hanya mampu berdoa supaya Allah mbri aku kekuatan dgn segala pnderitaan ujian yg Allah bg pd aku skrg…

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber: KRT

 

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post